Jakość obsługi priorytetem dla firmy funeralny24.pl


Od dawna na wielu stronach można zaobserwować obsługę online dzięki której doradcy poprzez swoją obecność są w stanie reagować zdecydowanie szybciej na pytania i potrzeby klientów. Firma funeralny24.pl bez namysłu zdecydowała się na wprowadzenie tego typu wsparcia, dzięki czemu klienci w każdej chwili i bez problemu mogą zadawać pytania naszym konsultantom. Wsparcie online umożliwia:

  • Zadawania bieżących pytań
  • Rozwiązywanie problemów
  • Wstępne zgłoszenie reklamacji
  • Dopytanie się o list przewozowy

Czat jest obsługiwany w języku polskim, lecz nasi doradcy udzielają wsparcia w minimum 5 językach.

Nasi konsultanci są dostępni w godzinach 8.00 do 16.00. W przypadku braku dostępności konsultanta można zostawić wiadomość, na pewno odpowiemy.

Komentarze 0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jakość obsługi priorytetem dla firmy funeralny24.pl